Projekty komercyjne

  • Projekty komercyjne

    2014

    • wrzesień 2014 ‚Power od Prevention’. uż drugi raz prowadziliśmy dla HP Polska akcję dnia zdrowia ‘Power od Prevention’. Celem akcji było pokazanie jak ważnym elementem w kontekście chorób nowotworowych jest profilaktyka. Fundacja zorganizowała na 3 piętrach dla pracowników stoiska warzywno-owocowe oraz budwigowe (dieta dr. Budwig). Na każdym z pięter pracownicy mogli samodzielnie układać sobie kompozycje sałatkowe oraz twarożkowe wg własnych preferencji smakowych z użyciem zdrowych produktów. Na każdym z pięter zadbaliśmy o różnorodność produktów (stanowisko warzyw i owoców czerwono-żółtych, mające na celu zaznaczenie właściwości zdrowotnych karotenoidów, stanowisko warzyw liściastych oraz innych zielonych warzyw i owoców, mające pokazać jaką siłą są związki pochodzące z ‘zielonych’, oraz stanowisko z pastami warzywnym, którego celem było pokazanie że warzywa i owoce, to nie tylko surówki, ale również pasty, przetwory i inne produkty bazujące na warzywach, które  z powodzeniem można używać na co dzień np. do kanapek). Fotorelacja z wydarzenia.

    2013

    • kwiecień 2013 ‚Power od Prevention’ akcja przeprowadzona dla HP Polska. Fundacja Wybieram Zdrowie odpowiadała za część żywieniową. Wspólnie z HP przeszkoliliśmy blisko 600 pracowników firmy na temat prawidłowego żywienia.
    • listopad 2013 ‚Dzień walki z cukrzycą’ akcja przeprowadzona dla HP Polska. Podczas eventu zaprezentowaliśmy pracownikom produkty spożywcze z niski, średnim oraz wysokim indeksem glikemicznym, dostępne na rynku zamienniki cukru takie jak: ksylitol, stevia, melasa trzcinowa, syrop buraczany, cukier palmowy, syrop z agawy. Pokazaliśmy również jaka jest zawartość cukru w  wybranych produktach spożywczych np. coli, ketchupie, batonikach, płatkach śniadaniowych i innych. Zdjęcia z eventu można obejrzeć tutaj.